lunes, 9 de abril de 2012

"Tot el món necessita que el necessiten, és una necessitat lícita"

Ets el meu amic, el meu company; ets el meu "+1", ets el meu "quan més sucre més dolç", les postres per a les que fas lloc després de dinar encara que ja estàs fart, com enfonsar-te més al llit calent quan ja estàs gitat, com els nervis de sortir a escena, com les ganes de sortir, com un reencontre inesperat, com un regal que tampoc s'espera, com el lluir del Sol més potent en anar-se'n un núvol...

No et necessite; et prefereixo, et vull, t'estimo.
Sóc tossuda, massa, i jo trio. Trio deixar d'estar sola, trio estar més que sencera, et trio.

Les necessitats i les dependències m'espanten.
No em necessites, no vull; vull ser el millor dels teus "bonus tracks".
L'extra del dia que ja era redó.

No hay comentarios:

Publicar un comentario